شما اینجا هستید
اخبار » احداث مسیر دوم دسترسی به گلشن زهرا (س) از اولویت های عمران شهری مراغه است


به گزارش روابط عمومی شهرداری و شوای اسلامی شهر مراغه، مهندس مقتومی در بازدید اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار از موسسه گلشن زهرا (س) مراغه افزود: با توجه به اینکه تکمیل کمربندی غربی از طرح های مهم و اولویت دار شهرداری مراغه بوده، ایجاد و اتصال مسیر و راه دسترسی این آرامستان سال آینده اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: اجرای این طرح زمینه ساز خدمات رسانی مناسب به شهروندان و کاهش بار ترافیکی در  برخی از مناسبت های ملی و مذهبی خواهد بود.
وی اضافه کرد: در فاز اول این طرح، با همکاری شهرداری مسیر دسترسی دوم تسطیح و برای آسفالت ریزی آماده سازی خواهد شد.

مقتومی با اشاره به تغییر مدیریت موسسه گلشن زهرا (س) در روزهای اخیر، افزود: بهبود نحوه ارائه خدمات و نیز شفاف سازی اداری و مالی در این موسسه زمینه ساز رضایت مندی بیش از پیش شهروندان از این مجموعه خدوم شهری خواهد بود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مراغه نیز گفت: تحول مدیریتی در موسسه گلشن زهرا (س) و نظارت های مستمر قانونی می تواند زمینه ساز خدمت رسانی مناسب برای آحاد شهروندان شود.

رضا عسکری افزود: برای این منظور، انتخاب هیئت مدیره خلاق و کارآمد برای این موسس توسط هیئت امنا براساس قانون بیش از پیش ضروری بوده و باید در این زمینه تسریع انجام شود.

مدیرعامل موسسه گلشن زهرا (س) مراغه نیز در این جلسه گفت: هم اکنون ۳۲ هزار و ۲۳۶ نفر در این آرامستان شامل ۱۳ هزار و ۵۵۴ زن و ۱۸ هزار و ۶۸۲ نفر مرد در جوار حق آرامیده اند.

فرهاد زمانی افزود: دراین آرامستان همچنین قبور مطهر ۸۵۰ شهید و ۳۵۰ جانباز قرار دارد.

وی با بیان اینکه به طور متوسط سالانه حدود ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در این آرامستان تدفین می شوند اضافه کرد: سالانه ۲ هزار قبر جدید در این آرامستان برای خدمات رسانی به شهروندان باید ساخته شود.

وی افزود: احداث مسیر دوم دسترسی به این آرامستان، ایجاد انضباط مالی و اداری و هوشمند سازی ارائه خدمت مهم ترین رویکردها در مدیریت جدید این موسسه است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر مراغه |